qmaster

En blogg om träning och livet!

Ett plötsligt infall att skriva igen

Kategori: Allmänt

Trodde bestämt att jag dödförklarat bloggandet, men icke sa Nicke! Fick lust att skriva av mig lite.
 
Kort uppdatering:
- Blev antagen till sjuksköterskeprogrammet på Borås högskola idag. (Flyttar över från GU där jag studerat termin 1 av nämnda program).
- Fått lite extrajobb från och med Januari (helt oförtjänt, tackvare kontakter).
- Kommit igång ordentligt med thaiboxningen igen sedan några veckor tillbaka.
 
Nu tränas faktiskt ingen styrketräning alls. Det blir endast de schemalagda thaiboxningspassen plus att jag försöker komma iväg och köra lite teknik på säcken de dagar jag är i Bollebygd. Detta räcker gott och väl eftersom jag är i Viskafors 3-4 dagar i veckan.
 
Nu sitter jag bara och funderar på hur jag skall få tillbaka er läsare. Har inte kvar mitt Facebook-konto, så jag känner mig lite cyber-socialt handikappad.
 
Risken blir väl att kommande träningsinlägg kommer handla lite mer om thaiboxning än styrketräning, men jag har fortfarande kvar intresset för näringslära och fysiologi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: